7 Νοεμβρίου 2008

High Fidelity to me so far.

Απο πολύ μικρός είχα την τύχη να επιλέξω πιο είδος μουσικης μου αρεσει περισσότερο και αυτό ηταν το Rock. Ακουγα και συνεχίζω να ακουω πάρα πολλες ώρες μουσική και με ευχαριστει παρα πολυ αυτή η διαδικασια. Στην αρχη άκουγα από ενα συστημα πραγματικα ότι να'ναι το οποιο έκανε τα παντα!
1000W ενισχυτη, καθαρα πριμα,καθαροτερα πριμα με ενα κουμπι και αλλα τετοια! Καθως περνουσε ο καιρος και τα αυτιά μου εκπαιδευονταν εβρισκα ότι ένα πιατινί στα ντραμσ δεν ακουγεται ετσι. Μου κανει κάπως αφυσικο. Ειδικα στα φυσικα όργανα το αίσθημα ήταν ακόμα μεγαλύτερο και πολλαπλασσιάστικε όταν γράφτηκα σε μαθηματα κλασσικης κιθαρας. Μεχρι που έπεισα του δικους να αναβαθμήσουμε το συστημε με κατι πιο νεο και ελάχιστα καλυτερο. Ετσι πήρα ένα compact συστημα Panasonic. Κράτησε αρκέτα χρόνια χωρις να με απασχολει άλλο το θέμα της πιστότητας μιας και ήταν ότι πιο καλό είχα ακούσει εως εκίνη τη στιγμή. Δεν είχα ιδέα για το τι πόλεμος γίνεται για αυτο το θέμα σε παγκοσμιο επίπεδο και οτι είναι οριοθετημενο κάτω απο τον ορο High Fidelity.
Σε γενικες γραμμες είχα βρεί αρκετά πράματα που βελτιώνουν τον ήχο απο μονος μου. Ειχα παρατηρήσει ότι εαν στηρίξω τα ηχεια πανω σε blu-tag ακούγονταν καλυτερα. Ακομη ειχα ανοιξει πολεμο με τη μανα μου γιατι ήθελα τη μουσικη στο υψος των αυτιων μου και όχι τέρμα πάνω στη βιβλιοθήκη. Χαρακτηριστικα μου έλεγε: Τι, θα τα τρωμε στη μαπα τα ηχεία;
και της απαντουσα οτι με κουράζει που ακουω πιο εντονα τα μπασα και αναγκαζομαι να τα κοβω.Και όολα αυτα σε ηλικία 15 χρόνων.Μεχρι τα 19 δεν έιχα ιδεα για όλα αυτα απλα τα εστηνα όπως μου ακουγοταν καλυτερα.
Πάνω απ' όλα όμως ήταν η μουσική. Και σε κασσετες αλλα και σε αυθεντικα cd, διοτι όπως πιστεθα τοτε ήθελα τα χρήματα να τα παιρνει ο καλλιτέχνης και όχι η Raks που εβγαζε κασσετες. Απο τότε ζουσα με το όνειρο να φτίαξω ένα καλο συστημα με φέτες όπως συνηθηζαν να το λεμε οι μεγαλοι που είχαν περιορισμενες γνωσεις αλλα τα ηξεραν όλα.
Πάντως ακόμα και με τον βασικό αυτό εξοπλισμο είχα αρχίσει να μαζευω βινυλια και να λέω,και ακομα το πιστευω, ότι έχει καλύτερο ήχο από το cd.
Καλα όλα αυτά μέχρι που επέσε στα χέρια μου ένα Hightech, του όποιου την ύπαρξη αγνοούσα. Ενας κόσμος απο όρολογίες και ενα σωρο διαφορα παραξενα παιχνιδια! Αρθρα που εξήγουσαν τη συνεβαινε με την αναπαραγωγη και πως γινεται αυτο το πραγμα! Κολλησα. Πολυ θέλει ο ανθρωπος?
Ελα ομως που είχα πεσει στα λάθος χερια... Το περιοδικο αυτο περαν απο τη πολύ καλη επιστημονικη τεκμηρίωση δεν είχε τον ρομαντισμο να προσεγγίσει έναν μουσικόφιλο. Τελικά είχα πειστει ότι ένας πολυκάναλος ήταν αυτό που χρειαζομουν. Τα είχε όλα και συνεφερε. Με τα πόλλα πήρα τον Pioneer 1016 και ενα ζευγαρι B&W 602s3 μαζι με ενα universal pioneer 696. Αρκετα καλός συνδιασμος.Αυτό που έχω μέχρί και σήμερα.
Αφου τα πήρα άρχισε η Οδυσσεια...Κοντα 2 χρόνια να μπορεσώ να βρω θέσεις στα μεγάλα ηχεία για το μικρό δωματιο. Ο ήχος στη μουσικη ενώ ήταν ποιοτικος ήταν καπως συμπιεσμένος... Και το διαβασμα συνεχίζονταν...Κατεληξα στα περιοδικα Stereophile και High Fidelity διοτι αυτοι που αρθρογραφουσαν ήταν λάτρεις της μουσικης και μέσω αυτής λέτρης των μηχανών αναπαραγωγης.Και ναι το Hightech το θεωρω αστειο πλέον. Εχασε την αιγλη που είχε κάποτε.
Διαβαζα για στερεοφωνικους ενισχυτες στην εποχη μας και δεν ήθελα να το πιστεψω. Πιστευα ότι απλα υποστηριζουν κάτι στο όποιο έχουν επενδύσει παρα πολλα λεφτα.
Σερφάροντας στο διαδικτυο,στο AVSITE πιο συγκεκριμενα, επεσα επάνω σε μια αγγελια για έναν NAD 314 σε πολυ καλή τιμή και τον πηρα. Τι έιχα να χασω άλλωστε?
Και αυτό ήταν... Μολλις τον έβαλα κατευθειαν πήραν υποσταση όλα εκέινα τα αρθρα που είχα διαβασει.! Οι λεξεις Διαχωρισμος, Στερεοφωνικη Εικονα, Γεματο Μπασο και όλα αρχισαν να είναι μπροστα μου! Η μουσική αναβαθμιστικε αυτοματως σε κατι το πολύ πιο απολαυστικο. Εφυγε η συμπιεση και ανοιγαν τα όργανα μπροστα μου. Εκει ήταν που πήρα και πιο μίκρα ήχεία για το μικρό μου χωρο και τα στήριξα σωστα. Τα μεγαλα πήραν το δρόμο τους για το σαλονι όπου θα γίνει το home cinema.
Ειμαι ακομη στη αρχή του ταξιδιου όμως ξέρω πού είμαι και τίθελω από το σύστημα μου και τι μπορώ να κάνω με ΄βασει τό χώρο που έχω αλλα και τις σύνηθειες μου.
Πιστευω ακράδαντα ότι ικαπου μεσα στο σύστημα θα πρέπει να βρισκεται μια λάμπα για τις απαραιτητες χροιες και τη ζεστασια. Ενα Dac θα δώσει πολύ ομορφο ήχο.Το Pc δεν ειναι κακο. Και οτι τα ATC είναι ύπεροχα...


Υ.Γ. : Μακαρι το Cd να μην πεθανει ακομη...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails