29 Σεπτεμβρίου 2008

Της TViolas...

Τι είναι αυτό το πράμα πια; Ή έχουν ανεβεί οι απαιτήσεις μας ή έχει πέσει το επίπεδο της ελληνικής τηλεόρασης πολύ! Δεν είναι δυνατόν να δείχνουν νυχτιάτικα και συγκεκριμένα μεταμεσονύκτια ταινίες με αρκουδάκια-βλαχοαμερικάνους που θέλουν να κάνουν ροκ συγκρότημα! Ποιός νοήμον ανθρωπος θα το δει; Η μήπως αυτό είναι το θέμα; ''Τέτοια ώρα ποιός βλέπει TV;Ας βάλουμε ότι να΄ναι!''.Κι εγώ που έχω αυπνίες;Μόνο η κρατική είχε κάτι πιό ενδιαφέρον (και πάλι τίποτα το ιδιαίτερο για να περάσει ευχάριστα η ώρα). Και καλά η μεταμεσονύκτια ζώνη δεν είναι σοβαρό θέμα. Είναι σοβαρά κανάλια αυτά που τα δελτία τους αναλώνονται σε ένα με δύο θέματα; Κάθε βδομάδα έχουμε τα ίδια: συζητήσεις επί συζητήσεων και σχόλια επί σχολίων, κινούμενα όλα σε ένα φαύλο κύκλο... Πείτε μου αν είδατε κάπου για την αστρογιορτή που διοργάνωσε το Πλανητάρειο Θεσ/νικης. Δεν έγινε τελικά λόγω καιρικων συνθηκών. Σε ποιά εκπομπή όμως "διαφημίστηκε"; Μόνο στο TV100. Μιλάνε συνεχώς για την ακρίβεια χωρίς να μας εξηγούν που οφείλεται. Μας λένε δηλαδή τα αυτονόητα. Ακόμα και μια φυσιολογική πράξη ανθρωπιάς είναι θέμα που θα μας δώσουν σαν κάτι το εξαιρετικό. Γιατί είναι πιασάρικο χωρίς να χρειαστεί να ψάξουν σε βάθος. Το Star από την άλλη έχει θέματα τα οποία ξεσκίζει με 13 ρεπορτάζ και 23 βίντεο. Συνεχώς το ίδιο από άλλη κάμερα από αλλο ρεπόρτερ και άλλη μουσική επένδυση. Και καλά νεανικό δελτίο ειδήσεων. Και ποιός νέος ενδιαφέρεται για τον Χάρη Σιανίδη; Θα φάω τις ρώγες μου!
Αρχίζω να πιστεύω πως τα μικρά τοπικά κανάλια αξίζουν περισσότερο την προσοχή μου μιας κι εκεί δεν παίζονται εκατομύρια για το κεφάλι μου.

Larry

1 σχόλια:

ETSI EINAI FILE. MIA OASH H TV. THA GINW SAN AMERIKANOS...ALLA THA VLEPW HEROES, LOST, PRISON BREAK KAI OXI LAZOPOYLO KAI STAR.MONO SKAI ME TIS EPANALEIPSEIS TOU...ALLA EXOUN TH "FWNH" EKEI.

Y.G. LARRY POYTHENA DE PAIZONTAI EKATOMURIA GIA TH PONTIAKH KARKALA SOY.

ANTONE++

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails