10 Σεπτεμβρίου 2008

Πένες και άλλα όργανα γραφής.


Εν έτη 2008 μπορεί να ακούγεται παράξενο να μιλά κανείς για τέτοια πράγματα, όμως είναι πολύ διαδεδομένο το να συλλέγεις πένες και διάφορα άλλα περιφεριακα. Προσωπικά δε είμαι συλέκτης αλλά μου αρεσουν ιδιαίτερα οι πένες και έχω κολλήσει με τις Mont Blanc. Η αλήθεια είναι ότι το βρίσκω λίγο υπερβοίκό να δώσεις κοντα στα 300 ευρο αλλά αν σκεφτείς ότι αυτό το εργαλείο θα το κληρονομίσουν τα παιδια σού τότε το ξανασκέφτεσαι.
Πάντως έχω ξεμυαλιστεί τελείως. Αυτή η απλότητα τους σε συνδυασμό με μια αισθηση κομψότητας είναι όλα τα λεφτά. Δεν έχει να κάνει με Status ή κάτι παρόμοιο. Είναι η διαχρονικότητα που με τρελαίνει. Το σχήμα τους. Όλα. Μερικά πράματα απλά σου αρέσουν χωρίς προφανή αιτία και λόγο.Έτσι και αυτό.
Καποια στιγμή θα επεκταθώ στο θέμα αυτό με περισσότερες πληροφορίες και υπερσυνδέσμους και όλα. Θα προσπαθήσω να πνίξω το πόνο μου με μια Parker...

antone++

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails