12 Αυγούστου 2008

Οι Παντογνώστες

Το κακό έχει παραγίνει με τους Παντογνώστες.Ξέρουν τα πάντα. Έχουν έτοιμη απάντηση και όχι υπόθεση ανα πάσα στιγμή επί παντός επιστητού και το χειρότερο επιμένουν χωρίς να είναι σίγουροι. Δε μπαίνουν καν στον κόπο να ψάξουν και να βρουν πληροφορίες για το θέμα. Έχουν εξαπλωθεί τόσο πολύ και έχουν τόσο θράσσος που μπανάρουν με χυδαίο τρόπο τους διαφωνούντες μαζί τους από διάφορα forum, κομπάζοντας στη συνέχεια για την εξυπνάδα και το θάρρος τους, χλευάζοντας κάποιον που πλεον δε μπορεί να υπερασπιστεί τη θέση του και τελικά κάποιος αδαής θα πιστέψει τη δική του λάθος πληροφορία που τεκμιρίωσε με μπουρδολογίες, επικαλούμενος τις γνώσεις του κουνιάδου του περιπτερά της παραλιακής με τον οποίο έχει καλές σχέσεις η ξαδέρφη του γείτονά του...Μπορεί το ΝΕΤ να είναι ωκαιανός πληροφοριών, υπάρχουν όμως και οι τσούχτρες που πρέπει να προσέχει κανείς. Και εξαπλώνονται! Αν δεν προσέξεις θα φας πίκρα. Ψάξε και σε άλλη παραλία.
Έτυχε σε μια αναζήτηση που έκανα για τη βενζίνη Super και τα μη καταλυτικά οχήματα να μπω σε ένα φόρουμ. Ο ένας επέμενε πως ένα μή καταλυτικό όχημα απαγορεύεται να καίει αμόλυβδη γιατί βγάζει καρκινογόνους ρύπους. Ο δεύτερος διαφώνισε λέγωντας πως πλέον η σούπερ είναι αμόλυβδη με πρόσθετα λιπαντικά(το οποίο είναι και η αλήθεια) και πως αν είναι μετά το 1980 το όχημα καλύτερη λύση είναι η αμόλυβδη που δεν έχει και τα πρόσθετα που βγάζουν παραπάνω ρύπους, τεκμιριώνοντας τα λεγώμενα του επιστιμονικά. Ο Παντογνώστης ήταν και ακτιβιστής και τόσο νευρίασε που κατηγόρησε για καταστροφή του περιβάλλοντος και αύξηση του καρκίνου! Του το είπε μαστρο-Μητσος άλλωστε... Τσάμπα πήγαν οι παραπομπές του αντιλογούντα σε πανεπιστημιακές έρευνες και παραδοχές των εταιριών καυσίμων. ΒΑΝ! " Άντε γιατί πολύ μας έπριξες ρε ξερόλα!"," Τον ξέρω και απο άλλο φόρουμ,κι εκεί τις ίδιες βλακείες έλεγε"," Άντε γιατί δεν ανεχώμαστε φασιστική συμεριφορά".
Δε μπορεί να είναι αλήθεια αυτά που βλέπω! Ποιός είναι φασίστας; Μάλλον κι εγώ που διαφωνώ, που δεν είμαι τόσο δημοκράτης ώστε να φιμώσω όποιον έχει άλλη γνώμη, που δεν μου αρέσει η ελευθερία λόγου των ηλιθίων παρόλα αυτά τους την παραχωρό και θα μου κάτσουν στο σβέρκο, που θα μου κακοφανεί η παραπληροφόρηση, που συνεχίζω να ψάχνω και θέματα τα οποία πέρασαν μήπως και κάτι άλλαξε ωστε να διωρθώσω εμένα και όσους έχω πληροφορήσει λάθος ή ελλειπώς.
Και στην τελική έχω δίκιο και έχουν άδικο...

Larry

2 σχόλια:

Αυτοι που κανουν οτι τα ξερουν ολα, εκνευριζουν εμας που τα ξερουμε :p

naiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiai
aiaiaiaiaiaiaiaiaia!!

η χαρα του blog !! τι θα ηταν χωρις λίγη γκρίνια;
antone

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails